Kulturnatten Karlshamn

Välkommen till Lokstallarna i Karlshamn!

Dyk ner i en natt fylld av kultur och magi! I år tar vi Kulturnatten till en helt ny nivå med fyra fantastiska evenemang för alla åldrar.
Märk datumet – 7 oktober – för en kväll du inte vill missa!

Vad kan du förvänta dig?

Black Out Poetry med den multibegåvade Lisen Hertzman. Låt din kreativitet flöda i skaparverkstan!

Få dina fötter att röra sig i takt med hjärtat i en flamencodans workshop med Jannie Berggren.

Låt dig svepas med av Fjärilsvingar av och med Isak Nordström.

Och som kronan på verket, en glödande elddans utanför Lokstallarna med Lisen Hertzman.

Det bästa av allt?

Alla våra evenemang är helt GRATIS!

Kom och upplev kulturens kraft, bygg broar mellan generationer och skapa minnen som varar livet ut.

Var? Lokstallarna

När? 7 oktober, från kl 18.00

Hållpunkter under kvällen

I skaparverkstan kl 18.00-20.00 & 21.00-23.00: Black Out Poetry

På Stora scen kl 18.00-19.30: Flamencodans workshop

På Stora scen kl 22.30-23.30: Fjärilsvingar

Utanför Lokstallarna kl 22.00-22.10: Elddans

Vi ses där! ✨

Kulturnatten i Karlshamn är ett årligt evenemang som arrangeras av Karlshamns kommun i samarbete med kulturföreningar och kulturarbetare.

Biljetter och information

Black Out Poetry

Stanna upp för en stund i ett rum av kreativitet och poesi. Regionteaterns scenkonstpedagog Lisen Hertzman finns på plats och leder dig genom tekniken Black Out Poetry.